Cunoscută ca și actriță, cântăreață, dansatoare și desigur, pentru pasiunea sa pentru haine și modă, Jennifer Lopez a fost aleasă ca noua imagine a brandului Guess, pentru campania GUESS Jeans SS 2018. Ne puteam aștepta la altceva de la Jen? La cei 48 de ani ai săi, J.LO face senzație în istoria brandului detronând-o chiar și pe Claudia Shiffer care a pozat pentru Guess la 41 de ani.
“Când Paul Marciano m-a sunat și mi-a propus să devin noua imagine Guess, am fost de-a dreptul entuziasmată și încântată sa fac parte din acest brand iconic de care sunt îndrăgostită încă din adolescență!” A declarat Jennifer într-un comunicat de presă. “Când privesc în trecut la campaniile de început ale bradului de-a lungul anilor, tot ce vezi sunt aceste modele superbe și imagini iconice pe care Paul le-a creat. Faptul că am fost cooptata în acest proiect este un compliment fantastic!”
Campania de Primăvară-Vară 2018, coordonată de Paul Marciano și realizată de fotograful Tatiana Gerusova, este inspirată de cariera activă, de esența și stilul personal al cântăreței. Fotografiile alb-negru au un aer retro cu accente sexy. “Jennifer Lopez este o Guess Girl de vis! Este o artista împlinită! Impactul și influența sa continuă să crească, iar aceasta campanie celebrează idea că o femeie devine tot mai frumoasă și mai talentată odată cu acumularea experienței de viață” a declarat Paul Marciano.
Foto: Tatiana Gerusova