This store requires javascript to be enabled for some features to work correctly.
I. CUM COMAND?
Sa cumperi de pe UnicBrands.ro este foarte simplu. Trebuie doar sa urmezi acesti pasi:
II. INFORMATII GENERALE
In ce tari se poate cumpara online?
· Cumparaturile online se pot efectua numai pe teritoriul Romaniei.
Se inlocuiesc articolele cu mentiunea “stoc epuizat” pentru anumite marimi?
· Daca un articol prezinta stoc epuizat pentru o marime, vom incerca sa il inlocuim cat se poate de repede, cu mentiunea ca produsul sa se gaseasca la producator. Daca nu mai este in stoc, il vom retrage de pe site.
Este posibil sa primesc informatii periodice pe e-mail cu ultimele noutati si oferte de la UnicBrands?
· Da. Accesand “Newsletter” vei primi informatii privind cele mai noi oferte cu ultimele noutati ale produselor noastre.
Pot sa ma dezabonez de la Newsletter-ul de la UnicBrands?
· Trebuie sa intri intr-un Newsletter primit de la noi, iar in partea de jos a acestuia vei putea sa te dezabonezi cu usurinta apasand pe dezabonare.
Cum recuperez parola daca am uitat-o?
· Daca ai uitat parola, poti sa o recuperezi din sectiunea “Contul meu”, click pe “Recuperare parola”. Vei primi un e-mail cu noua ta parolă pe care ulterior o poti schimba.
Cum ma pot asigura ca am facut comanda?
· Dupa ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare si un al doilea e-mail de validare. in cazul in care nu le primesti, contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii.
Pot elimina un articol din comanda mea?
· Da. Din cosul de cumparaturi vei putea elimina articolele pe care nu le doresti, atata timp cat nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.
Pot sa aflu starea comenzii mele?
· Da, poti vedea starea actualizata a comenzii tale in timp real. Pentru aceasta, acceseaza sectiunea “Istoric comenzi” a contului tau.
Imi pot anula comanda?
· Da. Vei putea anula comanda ta, fie printr-un e-mail catre online@unicbrands.ro, fie printr-un simplu apel contactand departamentul nostru de relatii cu clientii. Atentie, mesajul trebuie sa contina referinta comenzii.
Ce trebuie sa fac daca primesc alt articol decat cel comandat?
· Daca din greseala primesti un articol pe care nu l-ai comandat contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii.
III. CUM SE PLATESTE?
Plata se poate face:
CUM SE FACE LIVRAREA?
Poti sa alegi oricare dintre urmatoarele metode de expediere, numai pe teritoriul Romaniei:
CE FAC DACA AM PRIMIT UN PRODUS NECONFORM?
In cazul in care ai primit un produs cu defect sau deteriorat in timpul transportului, UnicBrands isi asuma responsabilitatea acestor defecte si iti va schimba produsul sau iti va returna contravaloarea acestuia. Costul transportului tur-retur este suportat de Unic Brands.
Pentru sesizari, te rugam sa ne trimiti un e-mail cu detalii la adresa online@unicbrands.ro.
CUM RETURNEZ O COMANDA?
Daca sunteti nemultumit de produsul primit, puteti sa il returnati in termen de 30 zile calendaristice incepand cu a doua zi de la data primirii produsului, respectand urmatoarele conditii:
Returul unei comenzi se poate face prin CURIER (taxa unica 9.99 Ron) sau GRATUIT direct in orice magazin Guess, Liu Jo, Stefanel, dupa caz. Taxa este scazuta din suma care urmeaza sa fie restituita.
Produsele Guess se returneaza numai in magazinele Guess, produsele Liu Jo se returneaza numai in magazinele Liu Jo, iar produsele Stefanel se returneaza numai in magazinele Stefanel.
Daca vrei sa returnezi un produs dintr-o comanda urmeaza pasii de mai jos:
Comanda de retur se poate efectua numai pentru produsele unei singure comenzi.
Pentru produsele aferente altei comenzi pentru care doresti returul trebuie efectuata o comanda de retur separata.
ATENTIE: NU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie returnat produsul ce nu corespunde cu marimea si plasata o noua comanda cu marimea dorita.
Nu se accepta retururi trimise la sediul firmei.
Returul trebuie sa fie insotit de urmatoarele documente:
– factura (original sau copie);
– chitanta de la curier (original sau copie);
Nu ne asumam raspunderea pentru coletele trimise de dumneavoastra care nu ajung la noi. De asemenea, nu se accepta colete cu ramburs.
In cazul in care nu respectati conditiile de retur, nu putem accepta returul dumneavoastra.
1. Returnarea banilor
Legislatia din Romania prevede: “consumatorul (persoane fizice) are dreptul de a denunta contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot fi suportate de consumator sunt cheltuelile directe de returnare a produselor (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.).” Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.”
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit, factura si chitanta de la curier sau banca (in original sau copie).
Atentie! Pentru orice produs nou achizitionat, va recomandam sa il probati in casa dupa primirea coletului, astfel incat sa puteti evalua daca produsul corespunde cerintelor dumneavoastra privind marimea, confortul sau daca acesta are mici imperfectiuni etc.
Pot face obiectul contractului doar produsele care nu prezinta semne de uzura. Produsul nu mai poate fi returnat, decat daca prezinta vicii ascunse – defecte calitative, nesesizate initial nici de catre furnizor si nici de catre client.
In MAXIM 7 ZILE lucratoare de la data primirii returului de catre noi, va vom inapoia contravaloarea produselor, in contul dumneavoastra. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. In cazul in care nu sunt respectate conditiile de retur, banii nu se pot returna.