Ghid de cumparaturi

I. CUM COMAND?
Sa cumperi de pe UnicBrands.ro este foarte simplu. Trebuie doar sa urmezi acesti pasi:

  1. Vizualizeaza produsul/produsele care te intereseaza. Printr-un simplu click pe fotografie, aceasta se poate mari pentru a vedea detaliile produsului, materialul, marimile disponibile, codul si pretul.
  2. Selecteaza un articol (culoarea si marimea), apasand butonul „Adauga in cos”. Poti continua cumparaturile sau poti plasa comanda.
  3. Daca doresti sa plasezi comanda, ai posibilitatea de a face acest lucru inregistrandu-te sau poti finaliza operatiunea dupa ce intri in contul tau, daca esti deja clientul nostru.
  4. Completeaza cu atentie rubrica de "Informatii". Aceste informatii sunt vitale in interactiunea noastra iar fara ele nu o sa stim, spre exemplu, unde si cui sa-i livram produsul.
  5. Alege varianta prin care doresti sa intri in posesia comenzii: livrare prin curier, ridicare de la EasyBox sau ridicarea comenzii din unul dintre magazinele noastre.
  6. Selecteaza o metoda de plata:  poti plati online cu Card-ul bancar, numerar prin ramburs la curier sau oricare din cele 2 variante atunci cand alegi sa ridici din magazinele noastre.
  7. Finalizeaza comanda.
  8. Vei primi un e-mail de confirmare a plasarii comenzii, iar in scurt timp, dupa ce un operator verifica disponibilitatea produselor, un al doilea e-mail de validare a acesteia. Pentru comenzile cu ridicare din magazin se primeste sms de confirmare pe numarul de telefon din comanda.

 

II. INFORMATII GENERALE
In ce tari se poate cumpara online?
·        Cumparaturile online se pot efectua numai pe teritoriul Romaniei.

Se inlocuiesc articolele cu mentiunea “stoc epuizat” pentru anumite marimi?
·        Daca un articol prezinta stoc epuizat pentru o marime, vom incerca sa il inlocuim cat se poate de repede, cu mentiunea ca produsul sa se gaseasca la producator. Daca nu mai este in stoc, il vom retrage de pe site.

Este posibil sa primesc informatii periodice pe e-mail cu ultimele noutati si oferte de la UnicBrands?
·        Da. Accesand “Newsletter” vei primi informatii privind cele mai noi oferte cu ultimele noutati ale produselor noastre.

Pot sa ma dezabonez de la Newsletter-ul de la UnicBrands?
·         Trebuie sa intri intr-un Newsletter primit de la noi, iar in partea de jos a acestuia vei putea sa te dezabonezi cu usurinta apasand pe dezabonare. 

Cum recuperez parola daca am uitat-o?
·         Daca ai uitat parola, poti sa o recuperezi din sectiunea “Contul meu”, click pe “Recuperare parola”. Vei primi un e-mail cu noua ta parolă pe care ulterior o poti schimba.

Cum ma pot asigura ca am facut comanda?
·        Dupa ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare si un al doilea e-mail de validare. in cazul in care nu le primesti, contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii.

Pot elimina un articol din comanda mea?
·        Da. Din cosul de cumparaturi vei putea elimina articolele pe care nu le doresti, atata timp cat nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.

Pot sa aflu starea comenzii mele?
·        Da, poti vedea starea actualizata a comenzii tale in timp real. Pentru aceasta, acceseaza sectiunea “Istoric comenzi” a contului tau.

Imi pot anula comanda?
·        Da. Vei putea anula comanda ta, fie printr-un e-mail catre online@unicbrands.ro, fie printr-un simplu apel contactand departamentul nostru de relatii cu clientii. Atentie, mesajul trebuie sa contina referinta comenzii.

Ce trebuie sa fac daca primesc alt articol decat cel comandat?
·        Daca din greseala primesti un articol pe care nu l-ai comandat contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii.

III. CUM SE PLATESTE?

Plata se poate face:

  • numerar la livrare (ramburs)
  • online cu cardul bancar
  • numerar sau cu cardul la ridicarea produselor din magazinele noastre
  • easybox cu cardul bancar

CUM SE FACE LIVRAREA?

Poti sa alegi oricare dintre urmatoarele metode de expediere, numai pe teritoriul Romaniei:

  • Prin curierat rapid: tarif 15 Lei/livrare in aproximativ 1-3 zile lucratoare. Comenzile cu livrare la domiciliu, cu valoarea de peste 299 lei beneficiaza de transport gratuit.
  • Prin ridicare de la EasyBox: tarif 15 Lei/ llivrare in aproximativ 1-3 zile lucratoare. Comenzile cu ridicare de la EasyBox, cu valoarea de peste 299 lei beneficiaza de transport gratuit.
  • Prin ridicare gratuita din magazinele noastre, acestea fiind disponibile timp de 5 zile de la data confirmarii de livrare. Atentie, termenul de livrare a comenzilor cu ridicare din magazin este de aproximativ 7 zile lucratoare, socotit de la data prelucrarii comenzii.

 

CE FAC DACA AM PRIMIT UN PRODUS DEFECT?

In cazul in care ai primit un produs cu defect sau deteriorat in timpul transportului, UnicBrands isi asuma responsabilitatea acestor defecte si iti va schimba produsul sau iti va returna contravaloarea acestuia. Costul transportului tur-retur este suportat de Unic Brands.

Pentru sesizari, te rugam sa ne trimiti un e-mail cu detalii la adresa online@unicbrands.ro.

 

CUM RETURNEZ O COMANDA?

Daca sunteti nemultumit de produsul primit, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice incepand cu a doua zi de la data primirii produsului, respectand urmatoarele conditii:

Returul unei comenzi se poate face prin CURIER (taxa unica 9.99 Ron) sau GRATUIT direct in orice magazin Guess & Liu Jo, dupa caz. Taxa este scazuta din suma care urmeaza sa fie restituita.

Produsele Guess se returneaza numai in magazinele Guess, produsele Liu Jo se returneaza numai in magazinele Liu Jo. 

Daca vrei sa returnezi un produs dintr-o comanda urmeaza pasii de mai jos:

  1. Intra in contul tau de client UnicBrands si acceseaza sectiunea “Administrare cont > Istoric comenzi”.
  2. Selecteaza comanda apasand butonul “Retur” din dreptul comenzii aferente.
  3. Specifica metoda prin care vrei sa trimiti produsul ( Prin curier sau returnare gratuita in magazin).
  4. Selecteaza produsul/produsele pe care vrei sa le returnezi.
  5. Alege motivul returului.
  6. Completeaza adresa de ridicare.
  7. Alege data cand vrei sa fie ridicat coletul si intervalul orar.
  8. Solicita Retur.
  9. Curierul va ajunge la adresa mentionata pentru a prelua coletul retur la data si ora solicitata.
  10. Traseul coletului retur poate fi verificat conform notei de transport (AWB) primita pe adresa de e-mail.

Comanda de retur se poate efectua numai pentru produsele unei singure comenzi.

Pentru produsele aferente altei comenzi pentru care doresti returul trebuie efectuata o comanda de retur separata.

ATENTIENU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie returnat produsul ce nu corespunde cu marimea si plasata o noua comanda cu marimea dorita.

Nu se accepta retururi trimise la sediul firmei.

    Returul trebuie sa fie insotit de urmatoarele documente:

    – factura (original sau copie);

    – chitanta de la curier (original sau copie);

    Nu ne asumam raspunderea pentru coletele trimise de dumneavoastra care nu ajung la noi. De asemenea, nu se accepta colete cu ramburs.

    In cazul in care nu respectati conditiile de retur, nu putem accepta returul dumneavoastra.

    1. Returnarea banilor

    Legislatia din Romania prevede: “consumatorul (persoane fizice) are dreptul de a denunta contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot fi suportate de consumator sunt cheltuelile directe de returnare a produselor (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.).” Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.”

    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit, factura si chitanta de la curier sau banca (in original sau copie).

    Atentie! Pentru orice produs nou achizitionat, va recomandam sa il probati in casa dupa primirea coletului, astfel incat sa puteti evalua daca produsul corespunde cerintelor dumneavoastra privind marimea, confortul sau daca acesta are mici imperfectiuni etc.

    Pot face obiectul contractului doar produsele care nu prezinta semne de uzura. Produsul nu mai poate fi returnat, decat daca prezinta vicii ascunse – defecte calitative, nesesizate initial nici de catre furnizor si nici de catre client.

    In MAXIM 7 ZILE lucratoare de la data primirii returului de catre noi, va vom inapoia contravaloarea produselor, in contul dumneavoastra. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. In cazul in care nu sunt respectate conditiile de retur, banii nu se pot returna.

    Duminica luni marti miercuri joi vineri sambata
    Ianuarie, februarie, martie, aprilie, mai, iunie, iulie, august, septembrie, octombrie, noiembrie, decembrie
    Nu sunt suficiente articole disponibile. A mai rămas doar [max].
    Adauga la favoriteNavigati prin favoriteEliminati din favorite
    Cos cumparaturi

    Cosul dvs. este gol.

    Inapoi la magazin

    NOTA COMANDA
    Adauga comentarii in legatura cu comanda ta Editati nota de comanda
    Adaugati un voucher
    VOUCHER

    Adaugati un voucher

    Ai un voucher? Poti sa-l introduci mai jos. Discount-ul oferit de acesta este vizibil la urmatorul pas dupa validarea acestuia.

    ×
    *Pentru comenzile cu ridicare din magazin ce contin mai mult de 5 produse, acestea trebuiesc achitate in avans cu cardul online
    CONTINUA