Informatii retur

CONDITIILE DE RETUR ALE UNEI COMENZI ONLINE FACUTE PE WWW.UNICBRANDS.RO

 

Daca esti nemultumit de produsul primit, poti sa il returnezi in termen de 30 zile calendaristice incepand cu a doua zi de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur de mai jos:

  • Returul unei comenzi se poate face contra-cost – 9,99 Ron, prin curier, in locker (EasyBox, FanBox, Ship&Go) sau gratuit direct in orice magazin Guess, Liu Jo sau Stefanel, dupa caz. Produsele Guess se returneaza numai in magazinele Guess, produsele Liu Jo se returneaza numai in magazinele Liu Jo, produsele Stefanel se returneaza numai in magazinele Stefanel.

Taxa de 9,99 Ron va fi scazuta din suma care urmeaza sa fie restituita.

  • Magazinele unde poti efectua returul: link https://www.unicbrands.ro/magazine-unicbrands).
  • Rambursarea contravalorii produsului/lor se efectueaza in MAXIM 7 ZILE lucratoare de la primirea returului si verificarea produselor pentru conformitate (se va primi e-mail de validare a receptiei si conformitatii produselor returnate).
  • Rambursarea banilor se face in contul de card bancar daca tranzactia a fost achitata cu cardul. Daca comanda a fost achitata cash la curier (ramburs), atunci rambursarea se face prin transfer bancar, iar contul IBAN in care se restituie suma o sa-ti fie cerut la momentul completarii solicitari de retur.

 

ATENTIENU avem posibilitatea de a face schimb de produse! Trebuie returnat produsul ce nu corespunde cu marimea si plasata o noua comanda cu marimea dorita.

 

Daca vrei sa returnezi un produs dintr-o comanda urmeaza pasii de mai jos:

  1. Intra in contul tau de client UnicBrands unde iti poti vedea istoricul comenzilor tale in ordine cronologica.
  2. Identifica comanda din care face parte produsul pe care doresti sa-l returnezi. Comanda ta trebuie sa apara ca "Finalizata" la "Stare comanda" pentru ca butonul "Retur" (necesar la pasul urmator) sa fie activ. ***Daca ai platit <<Numerar la livrare (Ramburs)>> dureaza putin mai mult pana se face confirmarea platii si implicit schimbarea statusului comenzii tale in "Finalizata". Daca au trecut 48h de cand ai primit coletul si acest status nu s-a schimbat, te rog sa ne contactezi pentru a investiga situatia.
  3. Apasa pe butonul “Retur” din dreptul comenzii.
  4. Specifica metoda prin care vrei sa trimiti produsul ( Prin curier sau returnare gratuita in magazin).
  5. Selecteaza produsul/produsele pe care vrei sa le returnezi si alege motivul returului pentru fiecare produs in parte.
  6. Completeaza adresa de ridicare.
  7. Alege data cand vrei sa fie ridicat coletul si intervalul orar.
  8. Daca ai platit <<Numerar la livrare (Ramburs)>> este obligatoriu sa completezi un cod IBAN in care sa-ti rambursam contravaloarea produselor.
  9. Apasa pe "Solicita Retur" pentru a finaliza.
  10. Curierul va ajunge la adresa mentionata pentru a prelua coletul retur la data si ora solicitata.
  11. Traseul coletului retur poate fi verificat conform notei de transport (AWB) primita pe adresa de e-mail.

 

Comanda de retur se poate efectua numai pentru produsele unei singure comenzi.

Pentru produsele aferente altei comenzi pentru care doresti returul trebuie efectuata o comanda de retur separata.

 

ATENTIE! Pentru orice retur trimis transportul este suportat de catre expeditor (client) printr-o taxa unica de 9,99 Ron!!! Taxa este scazuta din suma care urmeaza sa fie restituita.

 

Termeni si conditii

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: sa aiba etichetele atasate si ambalajul. Te rugam sa acorzi atentie condiilor de retur si sa respecti pasii indicati de noi, in caz contrar, nu va putem accepta returul.
  • Pentru orice produs nou achizitionat, iti recomandam sa il probezi in casa dupa primirea coletului, astfel incat sa poti evalua daca produsul corespunde cerintelor tale privind marimea, respectiv confortul.
  • Pot face obiectul contractului doar produsele care nu prezinta semne de uzura. Produsul nu mai poate fi returnat, decat daca prezinta vicii ascunse – defecte calitative.

 

Returnarea banilor 

Legislatia din Romania prevede: “consumatorul (persoane fizice) are dreptul de a denunta contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot fi suportate de consumator sunt cheltuelile directe de returnare a produselor. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e.).”

Pentru alte informatii, sesizari/reclamatii trimiteti e-mail catre online@unicbrands.ro sau apelati nr de tel: 0741 281 116.

Program serviciul relatii clienti:
Luni – Vineri: 09:00 – 17:00

 

Duminica luni marti miercuri joi vineri sambata
Ianuarie, februarie, martie, aprilie, mai, iunie, iulie, august, septembrie, octombrie, noiembrie, decembrie
Nu sunt suficiente articole disponibile. A mai ramas doar [max].
Adauga la favoriteNavigati prin favoriteEliminati din favorite
Cos cumparaturi

Cosul dvs. este gol.

Inapoi la magazin

NOTA COMANDA
Adauga comentarii in legatura cu comanda ta Editati comanda
Adaugati un voucher
VOUCHER

Adaugati un voucher

Ai un voucher? Poti sa-l introduci mai jos. Discount-ul oferit de acesta este vizibil la urmatorul pas dupa validarea acestuia.